Jsou ukrajinské neonacistické strany stále tak nevýznammé?
Tomáš Haas

Není zcela jisté, kdo vládne Ukrajině dnes. Ale začíná se rýsovat, kdo jí povládne zítra. Tak se zdá, že na Ukrajině udeřila hodina "H"
Potom, co se strana Svoboda spolu s Kličkovou stranou Vlast pokusila svrhnout Jaceňukovu vládu, což se jim podařilo/nepodařilo (Jaceňuk sice znechuceně odstoupil, zástupci Vlasti a předseda Svobody Tahnybok sice na výzvu předsedy Rady jmenovali nominanta na úřad prozatimního prozatimního preméra, ale o týden Rada jeho demisi zamítla a nastal chaos.

Často se setkávám s názorem, že Svoboda a Pravý sektor jsou malé strany, jejichž vliv přeháním. A po volbách, kde jim předvídají příznivci Kyjevské vlády zisk tak maximálně dvou procent, prý z Ukrajinské politické scény zmizí.

Já naopak tvrdím, že od samého počátku se nepřipravují na nějaké volby, připravují se na převzetí moci jakýmkoliv způsobem. A že ultranacionalisté politikou vykonávanou pod jejich vlivem rozpoutají občanskou válku a chaos.

Občanskou válku již rozpoutali. Chaos nastolili. Prozatimní vládu kterou nastolili po Majdanu svrhli a podařilo se jim z "prozatimní vlády" udělat "prozatimní prozatimní vládu". Také nikým nevolenou, ale o to víc prozatimní. Dvakrát tolik, jako ta předešlá.

A k čemu to?
Podívejme se na dnešní stránky Pravého sektoru.
3, srpna došlo v Oděse k medii nezaznamenanému střetu mezi policí a "mírumilovnými demonstranty" z řad Pravého sektoru. Žádný mrtvý.

Cituji ze zprávy Pozorovací mise Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě: V Oděse v noci 3. srpna pozorovatelé sledovali incident kdy skupiny "Majdan", Pravý sektor" a "Svoboda", celkem asi 60 lidí, másilím zabránily koncertu ukrajinské zpěvačky, která přijala ruskou hudební cenu. Jejich protesty vyústily ve srážku s policií. Na místě bylo asi 150 policistů. Pozorovatelé zaznamenali že policie fyzicky intervenovala s protestujícími, někteří upadli na zem a pronásledovala jiné,kteří z místautíkali.Policie hlásila, že 4 aktivisté a 4 policisté byli zraněni.
Druhý den, 4. srpna, pozorovatelé viděli asi 40 až 50 aktivistů "Pravého sektoru" asi 50 metrů od budovy policejního velitelství v Oděse. Na místě bylay policejní jednotky včetně speciální jednotky v počtu asi 120 a několika autobusů policistů v záloze. Velitel policie a jeh zástupce hovořili k demonstrujícím, kteří se pak asi po hodině rozešli.

Nic podobného demonstracím a nikdy nevyšetřovanými násilnostem, které vyvrcholily upálením a zavražděním desítek odpůrců režimu.
Tentokrát ale demonstrovali ti, kdo vládu sestavili, zaujali v ní nejsilnější pozice a pak ji svrhlí.

Nedává to smysl?
Začíná to smysl dávat.
Pravý sektor vposledních dnech chrlí jedno západními medii ignorované prohlášení za druhým.

Jedno se týká těch "události" v Oděse.

Na policejní zákrok vlastenci z Pravého sektoru reagovali zatím nejostřejším stanoviskem vůči vládě.
Vláda prý zasáhla nepřiměřenou silou a je potřeba bezodkladně zahájit hluboké lustrace v ministerstvu vnitra, bezpečnostních složkách a odvolat ministra v demisi. Ten by měl okamžitě rezignovat.

Bezpečnostní složky jsou podle Pravého sektoru (a ten by měl vědět, protože je od začátku kontroloval) plné vnitřních nepřátel, ruských agentů a zrádců. Je nutná čistka a samozřemě jediný kdo jí může uskutečnit jsou strany Svoboda a Pravý sektor.

Do vězení se zrádci z řad bezpečnosti!
Podíváme-li se na dvě prohlášení, které od těch bouří v Oděse děli jen měkolik dnů, smysl toho všeho se začíná rýsovat.
Pravý sektor nevolá jen po reformě, nepostačí čistka.
Pravý sektor vyzývá ke svržení vlády a změně politického systému. K revoluci.

Jestli se někdo domnívá, že politické strany, jakkoliv mají malou občanskou podporu, které ovládají silové složky státu, které svým vlivem ovládají jeho vládu a které si vytvořily ozbrojené stranické útvary, budou čekat až prohrají volby a pak tiše odejdou ze scény a zmizí na hřbitově dějin, ať si vzpomene na rok 1948 u nás, na roli, kterou sehrál chaos po rezignaci ministrů, Lidové milíice a paralýza armády pod ministrem Svobodou. Všechny tyto ingridienty jsou na Ukrajině přítomny, jen v ještě větších dávkách.

Postavte se do našich řad!
30. 7 2014
Ukrajinci!
Ukrajina dnes čelí dvojí hrozbě. Na jedné straně je zde útok vnějšího agresora, Kremlu, na naší zemi, okupace jednoho jejího regionu a snaha terorizovat Ukrajinský Donbas.

Na druhé straně je zde vnitřní nepřítel - oligarchové, neporažení Janukovičovci, komunisté a jiní, kteří jsou dnes u moci. Snaží se nás oklamat, oloupit a prodat. Jedinou cestou jak tomu čelit, je upevnit naší spolupráci.

Proto Pravý sektor vyzývá všechny, kdo mají obavy o osud našeho národa, ke společnému boji za spravedlivý revoluční řád. Na Majdanu jsme dokázali, že tam kde jsme jednotní, jsme silní.

Zveme všechny vlastence, kteří odmítají politické hrátky a dohody, sliby a "pohankovou kaši" (v Ukrajinštině obdoba výrazu "Chléb a hry"), ale chtějí společná jednoduchá a čistá řešení.

Ukrajinci,
- braňme zemi proti agresorům, zbavme Donbas teroristů a Krym okupantů,
- zbavme vládu a byrokracii zkorumpovaných zrédců a úředníků,
- a změňme politický systém na pro-Ukrajinský, spravedlivý a transparentní!

Budujme společně jednotnou, suverénní a prosperující Ukrajinu!


Rodí se nová strana Pravý sektor, spojující pod svou vlajkou všechny opravdové vlastence.
Ty, kteří jsou připraveni bez jakýchkoliv dalších okolků bojovat za spravedlnost, svobodný život, mír a prosperitu

Oznamujeme zahájení celoukrajinské kampaně pro nábor členů strany "Pravý sektor"
Každá regionální kancelář otevírá místa, kde každý kdo se chce stát naším bratrem, může požádat o členství ve straně, nebo registraci, jako náš příznivec.
(následují adresy a telefonní čísla regionálních kanceláří)

http://pravyysektor.info/news/ofitsijne-zvernennya-pravoho-sektora/


Revoluce ovšem potřebuje revolucionáře.

Ti dosavadní jsou zavaleni úkoly, "Národní gardy" bojují na východě Ukrajiny s teroristy.

A tak Pravý sektor pro revoluci, pro "obranu Ukrajiny před vnitřním nepřítelem", zakládá ještě další ozbrojenou složku. menuje se DUK - "Ukrajinský dobrovolnický sbor".

Noví rekruti nebudou rozdělováni mezi dvě stranické armády rovnoměrně, boj proti vnitřnímu nepříteli dostal prioritu a noví rekruti budou delegováni přednostně do DUKu, "Národní gardy" na východě jsou příliš z ruky, na armádu není spolehnutí a někdo musí proti Východním Ukrajincům bojovat. Těch teroristů a separatistů už jsou tam miliony.

A tak Pravý sektor bude verbovat, školit a nasazovat (doma) ještě jednu stranickou armádu.
Bude rozhánět demonstrace těch, kdi nevidí smysl svého života v zabíjení těch, kteří jim nic neudělali.
To je ale jen předehra.
Jejich hlavním úkolem je svrhnout zkorumpovanoiu zrádcovskou vládu, poslat do kriminálu zrádcovské úředníky, policisty a vojáky a nastolit nový, revoluční řád, který Ukrajincům přinese jednoduchá a čistá řešení jejich problémů.

A udělá to tak, jako na Majdanu - silou.
A jsou si tak jisti, že se neváhají pod svá prohlášení podepsat.

A ať hledám jak chci, nenalezl jsem na stránkách Pravého sektoru jediný článek, jediný paragraf, jedinou větu, naznačující, že by se strana připravovala na volby.

Proč také nějaké komplikované volby. Chystá se k revoluci a má jednoduchá a čistá řešení.

Politická strana Pravý prospekt protestuje policejní násilí 3. srpna v Oděse

Brutální skupina bývalých příslušníků jednotky Berkut znovu prokázala neschopnost a neefektivnost nového vedení Ministerstva vnitra.
Ilegální a nepřiměřené použití síly proti mírumilovným demonstrantům demonstruje potřebu radikální reformy způsobů prosazování práva na Ukrajině. Události v Oděse znovu ukázaly potřebu hloubkové lustrace příslušníků police kteří se zúčastnili nějrubších policejních zákroků.

Strana Pravý sektor vyžaduje:

Zahájit vyšetřování všech vážných zločinů kterých se dopustili zaměstnanci Ministerstva vnitra
Prověřit vztah všech zaměstnanců Ministerstva vnitra k separatismu. Okamžité propuštění všech příslušníků bezpečnostních složek, kteří se dopustili zločinů proti občanům, zejména 2, května 2014 v Oděse a zahájit reformu bezpečnostních složek a lustraci jejich personálu.

Zároveň, ve chvíli kdy synové a dcery Ukrajiny brání její územní celistvost na východě, zrádci a zločinci v týlu, někteří v uniformě, okrádají Ukrajinu, tyranizují a týrají občany.

Arseniji Abakove - rezignuj!

Do vězení se zločinci v uniformách!

Sláva Ukrajině!
http://pravyysektor.info/news/politychna-partiya-pravyj-sektor-vyslovlyuje-protest-z-pryvodu-podij-3-serpnya-v-odesi/


Opatření k prosazení DUK

30,července 2014

Pravý sektor začíná vytvářet Ukrajinské Dobrovolnické sbory (DUK). Proto vyzýváme:

1. Všechny městské a regionální organizace Pravého sektoru s nejvyšší prioritou zahájit sbírky a mobilizovat jiné finanční zdroje pro DUK.
2, Zpráva o stavu sbírek z kampaně zaslat týdně Üstřednímu výkonnému výboru Pravého sektoru.
3, Dobrovolníci hlásící se k účasti na braně státní suverenity budou primárně zařazováni do DUK.
4, V závislosti na ejich vlastních možnostech budou informace o DUK, včetně informací o náboru dobrovolníků sbírce a dalších zdrojích, šířeny (tisk letáků a jejich distribuce), tak, aby se slovo o DUK dostalo do co největšího okruhu zájemců.
5, K vytváření sborů DUK, jejich formování a udržování, volejte pro informce na telefonní číslo +38 (096) 987-46-64 nebo pište na email: duk.ps.2014 @ gmail.com.
6, Bankovní účet pro vklady na konto DUK je Privat-Bank: 4149 4378 3335 0315.

http://pravyysektor.info/news/rozporyadzhennya-schodo-spryyannya-duk/

Gardnesi, opět syndrom

Gardnesi, opět syndrom mrtvého brouka? /Napsal uživatel Zeolit dne So, 08/09/2014 - 11:54...ticho po pěšině?/ Bunga bunga!

Petr Robejšek, můj kandidát

Petr Robejšek, můj kandidát na budoucího prezidenta:
=====================

„Sám si teprve vyjasňuji, kde by mohla být odpověď na otázku, jak dnes účelně vládnout. Jisté je, že existence klasických politických stran – zakotvených v ideologiích a zájmových skupinách – je opravdu nejistá. Zatím pracují ,úspěšně‘ na tom, jak přispět ke svému zrušení,“ říká politolog v dalším rozhovoru pro ČESKOU POZICI.

Zdroj: http://ceskapozice.lidovky.cz/robejsek-jde-spise-o-krizi-zachazeni-s-dem...
====================
Opět, rozhovor stojí za přečtení. Když i poradce/konzultant si věci teprve vyjasňuje, vypadá to, že cosi jako ZMĚNA visí skutečně v luftu. O čem ve svém projevu hovořil Orbán? IVK si vzal asi dovolenou, při které se samozřejmě intenzivně pracuje. Jsem moc zvědavý, o čem budou příští politické komentáře.

Ano, v posledních letech mě

Ano, v posledních letech mě udivuje postoj VK ke stavu politiky a zejména k blížícímu se Konci demokracie (nikoliv dějin) v Occidentu. On, který vždy zdůrazňoval význam a nutnost sledování tendencí a tendencí k tendencím, jakoby se zaseknul, nechápal spontánní Řád, který si nedá poroučet; nenabízí možné rozumné vývojové směry Velkých společností a jenom opakuje demokracie, demokracie.

Jak ztohoven je kruciální otázka.

Ukrajinské jednotky dnes

Ukrajinské jednotky dnes pokračují v ofenzívě proti proruským separatistům kolem Luhansku a Doněcku. Vedení separatistů uvedlo, že ukrajinské oddíly dobyly strategicky položené město Krasnyj Luč a prakticky beze zbytku tak obklíčily Doněck. "Ukrajinská armáda má dost sil na obsazení Doněcku, na druhou stranu to nemůže udělat bez použití zbraní těžšího kalibru," uvedl REDAKTOR ČESKÉ TELEVIZE TOMÁŠ VLACH. Situace je podle něj velmi citlivá, protože při použití těžších zbraní by byli ohroženi civilisté. Humanitární situace je v oblasti přitom velmi špatná, ukrajinská armáda sice v posledních dnech získala řadu menších měst, bylo to ale za cenu civilních obětí, V OBLASTI JSOU NAVÍC MNOHÉ VESNICE SROVNANÉ SE ZEMÍ a dobrá není ani situace uprchlíků.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/282612-rebelove-na-ukrajine-vytahu...
=======================
Tomáš Vlach se zřejmě dopouští PUTYNOKECŮ, měl by ho nahradit Jefim Fištejn!

Sankce Kyjeva zasáhnou

Sankce Kyjeva zasáhnou nejvíce Česko
Ukrajinský premiér Arsenij Jaceňuk v pátek nevyloučil, že by se připravované sankce Kyjeva proti Rusku mohly dotknout i přepravy ruských energetických surovin přes Ukrajinu do Evropy. Informovala o tom agentura Reuters.
Ruský monopolní provozovatel ropovodů Transněfť podle agentury Interfax v reakci na to uvedl, že takové opatření nejvíce postihne Českou republiku a Slovensko.
Ukrajinské sankce proti ruským firmám mohou zahrnovat zmrazení aktiv, zákaz přepravy různých druhů zboží přes Ukrajinu či zrušení licencí, uvedl podle Reuters Jaceňuk.
Na otázku, zda by připravované sankce mohly zasáhnout dodávky ruského plynu přes ukrajinské území, Jaceňuk řekl, že sankce mohou zastavit "všechny typy tranzitu od přeletů letadel až po přepravu nerostných zdrojů".
Česko musí hledat nové trasy
Podle Transněfti nebude mít Rusko problém přesměrovat ropu z ukrajinské části ropovodu Družba na jiné trasy, například na severní větev Družby vedoucí přes Bělorusko a do pobaltského přístavního terminálu Usť-Luga. Ruský monopol ale upozornil, že změna trasy poškodí nejvíce Českou republiku a Slovensko, kam z celkového ročního objemu asi 14 milionů tun ropy dopravované přes Ukrajinu proudí osm až devět milionů tun ropy, a také Maďarsko.
"Budou to sankce proti Maďarsku, České republice a Slovensku," uvedla Transněfť. Tyto země se podle ní budou muset spolehnout na nové trasy. V případě České republiky to prý bude přístav Terst a u Maďarska chorvatský Omišalj, takže tamní odběratelé si budou muset za barel ropy připlatit k nynější ceně asi deset dolarů (207 korun).
Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/kyjev-chysta-sankce-proti-rusku-muze-zablokovat...

Fašisti úřadujou... doufám, že na to co budeme muset platit více dobrovolně přispějí ze svých důchodů pánové Gardnes a jom....

Pane jiriku, pořád jste

Pane jiriku, pořád jste nenastudoval, co je to fašismus, a opět jako tradičně mluvíte z cesty, tedy, jste naprosto mimo.

Bojování je život člověka na

Bojování je život člověka na zemi, hádejte,, grafománci, kdo to řekl. Může nastat situace, že když si včas, u nás v Evropě, neutáhneme opasek, tak nás záhy na to někdo na něm oběsí. Ale já doufám, že různí Jiržikové, kteří se na to věšení přímo třesou, nakonec stáhnou ocas a utřou hubu. Tečka.

A s nimi i celá Putinova pátá

A s nimi i celá Putinova pátá kolona v ČR.

Souhlas.

Možná by to utírání hub a

Možná by to utírání hub a stahování ocasů zmákli i ve spartakiádním provedení, ale tak moc jich naštěstí snad není.

Zatím jich naštěstí moc není.

Zatím jich naštěstí moc není. Jak tady kdysi správně glosoval nick zhouba na základě Machiavelliho klasiky "Úvahy o vládnutí a vojenství", lid je moudřejší a ve svém postoji stálejší než vladaři, což platí i pro intelektuální elitu z IVK, Bobošíkovou, Vandase a podobné zlomky jednoho procenta...

Z rozhovoru se

Z rozhovoru se žantovským......Na závěr si nechal v minulých dnech zveřejněný průzkum, podle něhož skoro dvě třetiny Čechů nedůvěřují Evropské unii. „Tato důvěra meziročně klesá, a to docela rapidně. Souběžně s tím z jiného průzkumu vyšlo, že většina české populace nepovažuje Rusko za hrozbu pro naši národní bezpečnost, neřku-li identitu. Mám za to, že obě informace spolu souvisejí. Čím víc unijní struktury a politické elity tlačí na ukrajinskou pilu, tím méně vzbuzují důvěryhodnost u veřejnosti, protože to tlačení je nápadné,“ vysvětluje mediální analytik.

Právě proto si občan nejspíš řekne, že za tím nemůže být nic jiného než nějaký geopolitický, a tedy finanční zisk. „A je-li mediální rovnice postavena tak, že si lze vybrat jen mezi dvěma póly – Ruskem a Evropskou unií, pak tato soustavná mediální masáž přihrává sympatizanty Rusku. Potom se novináři diví, jak je to možné, vždyť se přece tolik snaží, aby se občanovi dostalo té jediné povolené pravdy, a on se stejně orientuje jinak, dokonce zcela opačně,“ poznamenává Petr Žantovský.

Aaaa, jirik, pátá Putinova

Aaaa, jirik, pátá Putinova kolona a známý odborník na fašismus a národní socialismus.

No nazdar...

Mařáku, Mařáku, vy byste tak

Mařáku, Mařáku, vy byste tak rád něco psal, polemizoval a diskutoval....ale jak na to, když je v hlavě prázdno...??!!!
Proto se zmůžete jen na napadání ostatních a psychotické zkratkovité výrazy....pche.

PS. ...to Gardnes je proti vám třída, ten má alespoň argumenty a zkušenosti.

Petrofe, anonyme a zdejší

Petrofe, anonyme a zdejší tradiční kašpárku, zatřepejte rolničkami a hoďte nějakou z Vašich tradičních hypotéz, ať je zase sranda.

Obchodovat a tedy

Obchodovat a tedy spolupracovat spolu, NEVÁLČIT.
======================

Ruský prezident odstartoval v sobotu v režimu telemostu průzkumné vrtné práce na plošině West Alpha na nejsevernějším vrtu v Rusku – Universitětskaja 1 v Karském moři.

Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_09/Putin-odstartoval-vrtne-prace-v-ram...

MIlenu Varadinkovou jsem už

MIlenu Varadinkovou jsem už rád čítával v Mladé frontě, nebo jak se to jmenovalo. Rád seznámí zájemce o její zajímavé názory na NP:
=======================
Pravdoláskaři vždycky byli váleční štváči a vždycky měli dvojí metr, jiný na ty "své" (mediálně podporované a hájené) a jiný na ty, které jim jejich média vykreslila jako "nepřátele".

Hezky je to vidět na podpoře separatistů: když šlo o kosovské Albánce, tak je mediální propaganda podporovala a pravdoláskoví váleční štváči volali po "humanitárním bombardování" Srbska, aby těm Albáncům (skutečným teroristům z UCK) náhodou Miloševič nezkřivil vlásek na hlavě, když od nich čistil tamní vesnice. Když jde ale o separatismus ukrajinských Rusů, je to náhle naopak a krvelačný pravdoláskařský válečný ryk schvaluje Porošenkovi to, co by Miloševičovi nikdy neprošlo, tedy rozstřílená velká města, školy, nemocnice, spoustu mrtvých civilistů. Ani sebevětší humanitární katastrofa najednou není dost velká, aby se válkychtivým pravdoláskařům tamních obyvatel zželelo, tak jako jim (prý) bylo líto těch kosovských Albánců, které prý tehdy bylo potřeba "chránit" humanitárním bombardováním.

Ve skutečnosti pravdoláskařům není líto nikdy nikoho, mají nulovou empatii k obětem a jsou kdykoliv ochotni podporovat sebevětší válečné zrůdnosti, pokud jim jejich vůdcové a jejich média zavelí. S podporou takovéto smečky vlivných (tedy médií, politiků a tzv. "osobností") je schopen dostatečně cynický vůdce hravě rozpoutat třetí světovou.

Vzpomínám, jak se mnou stará

Vzpomínám, jak se mnou stará dobré Milena na NP nesouhlasila, když jsem v dobách arabského jara psal, že Kaddafi zajistil občanům Lybie oproti okolním státům relativně blahobytný život. Odpověděla mně něco ve stylu, že svoboda je důležitější, než relativní blahobyt a srovnávala to s naším plyšákem. Je to podle Vás asi velká pravdoláskařka.

Á propos, mohl byste mně vlastními slovy a bez dlouhé tapety nejrůznějších odkazů a jiných úryvků z mnoha textů vysvětlit, co vlastně znamená Vámi používaný termín "pravdoláskař"?

Pro pana M.M.: přál jste si

Pro pana M.M.: přál jste si upozornit, až zase budete klást debilní otázky. Plním vám vaše přání, pravdoláskový blbečku. ////

Pane Kocourku, Vandasův

Pane Kocourku, Vandasův kamaráde, národní socialismus uber ales!

Vidím, že oba pracujeme na

Vidím, že oba pracujeme na dvou stavech... :-)

http://neviditelnypes.lidovky

http://neviditelnypes.lidovky.cz/ukrajina-parasjuk-nic-neodstartoval-dvb...
To jste opravdu zeolite ztratil poslední zbytky soudnosti, abyste nevěřil na Majdanu přítomnému Rambouskovi a věřil tomu fanatickému zaslepenci Vyhnalíkovi jen proto, že si vymýšlí a říká to, co chcete slyšet?

Máte pravdu, Gardnes -

Máte pravdu, Gardnes - neodstartoval, dokončil.

Dopoledne jsem byl na horách,

Dopoledne jsem byl na horách, teď se stejně jako Vy bavím na netu, no a za chvíli začnu vařit, tedy, lépe řečeno péct.

MM, právě mě napadá, že není

MM, právě mě napadá, že není dobré reagovat pokaždé na různé špeky, které jsou v podstatě návnadami, jak si vychutnat toho blbce, který na to skočí. Rozumně se vyjadřovat vlastními slovy je obtížné, je nutné nad tím také trochu uvažovat. Oba velmi dobře víme, o čem je řeč. Já dávám přednost Vykasaným kalhotám, a existují lidé, kteří to hodně nemají rádi. Google je fantastická věc. V uspěchaném světě lze tam najít spoustu věcí. Abych se přiznal dávám přednost spíše zkratce. Knihy, které jsem nestačil přečíst, tak ty už jenom prolistovávám. Žiju událostmi, které mně média nabízejí a...nestíhám. Protože nejsem tak chytrý a intelektuálně vybavený, obracím se k těm chytřejším. Jedním z nich je Václav Klaus - dokonalým způsobem mi šetří čas, kterého už právě jako důchodci moc nezbývá. /Á propos, když jsem šel v PS kolem tehdy ještě dvaceti sedmi vlajkách států EU, uvědomil jsem si "kvalitu", která by ta OES mohla mít!/

...."Já dávám přednost

...."Já dávám přednost vykasaným kalhotám.....obracím se k těm chytřejším. Jedním z nich je Václav Klaus.... "Prý do hlavy,( která mj. neuznává prospěšné revoluce a povstání) nééééé. Tu hlavu, která se nedávno polámala, už nikdo nespraví.

Nemohl, jak vidím, dobrá,

Nemohl, jak vidím, dobrá, jako již klasicky jste vypustil kouřovou clonu. Co se týče špeku, tedy návnady na blbce, je možná i varianta, že blbcem nakonec zůstane ten, kdo špek položil.

Nebo třeba Vy, i když Vy

Nebo třeba Vy, i když Vy špeky nekladete, je to na Vás při Vašem vzdělání a přímé a bezelstné povaze příliš sofistikovaná záležitost. Nebo ne?

Gardnesi, musíte si posloužit

Gardnesi, musíte si posloužit příspěvkem pana Vyhnalíka, protože lépe bych to nenapsal. Je to jeden z několika diskutérů, kteří na NP přicházejí s argumenty a nelibují si v plytkých, ale o to hojnějších vulgaritách - ono o někom říkat, že je "komouš", se považuje za argument, který má tu správnou názorovou sílu a údernost. Po té musí každý přeci zalézt někam do koutu a stydět se.

Pokud se Vám nechce číst těch pár řádek, neřešte to, nechte ležet... :-)

UKRAJINA: Parasjuk nic neodstartoval
Baseballové pálky /NP 8.8.2014/

Za zmínku stojí telefonát Victorie Nuland (tajemnice amerického ministerstva zahraničí) s Geoffem Pyattem (velvyslanec USA v Kyjevě), ve chvíli, kdy jednání Janukovyče s opozicí vrcholila. "Fuck the EU!" bylo pregnantním vyjádřením postoje i role USA.

Dnes je údajně budova SBU z poloviny vyhrazena americkým poradcům. Každopádně i USA přiznávají stovky svých poradců v Kyjevě. Na Ukrajině už také od února operuje jednotka výzvědných dronů oficiálně dislokovaná v Německu.

Stačí si připomenout oficiální prohlášení z Ženevy 17. dubna podepsané ministry zahraničních věcí Ruska, Ukrajiny, Spojených států a EU. Vyzývalo ke zdržení se používání síly a zahájení otevřené celoukrajinské diskuse o novém ústavněprávním uspořádání země s účastí všech regionů Ukrajiny. Podobně po deklaraci ministrů zahraničí Ruska, Ukrajiny, Německa a Francie ze 2. července následovala další eskalace konfliktu po konzultacích Porošenka s Bidenem.

Rusko už tehdy zvalo pozorovatele OBSE na kritická místa hranice, ale americké a ukrajinské obstrukce jejich vyslání blokovaly déle, než měsíc!

Takže zase nic o tom, jak USA

Takže zase nic o tom, jak USA vmanévrovaly Ukrajinu do zlé situace a hlavně proč. Místo toho pomatený obsah nějakého Vyhnalíka, který lže až se hory zelenají, jak 150 poslanců uteklo, když jsou jmenovití poslanci ze 150 Strany regionů, kteří se odvrátili od Janukovyče a schválili novou u.vládu, či vymyšlené obsahy ze soukromých tel. rozhovorů představitelů Západu, které neabsorbuje ani ta nejúpadkovější protizápadní propaganda vč. záměny pálek za automaty, atd.
Ani ťuk o atmosféře, kterou nelze srovnávat se zavadenou evropskou demokracií v podmínkách revolučního kvasu Oranžové revoluce, kdy byla ve hře budoucí politická orientace Ukrajiny : Rusko - Evropa i to, že za určitých okolností má revoluce pokrokový trend, jako třeba sametová, Imre Nagye, v Polskju atd. Žádný marxistický profesionální revolucionář Ge G., ale snaha většiny občanů dosáhnout žádanou politickou orientaci pro vlastní zemi.

Zeolit a Kajan by se měli

Zeolit a Kajan by se měli místo planého bačkorového plkání vydat jako dva zvěrozvěsti na Ukrajinu a skoro padesátimilionovému národu vysvětlit, že jsou za prvé v ruské sféře vlivu, tak ať si nevyskakují, a že jim bude nejlíp pod ruskou nahajkou. Janyška jim dodá slova útěchy, že že jsou stejně všichni jen Sověti, takže vo co go?
Zeolit už mluví jako bolševická kolaborantská spodina po srpnu 1958. Hnus.

Ukrajinci to dávno vědí a

Ukrajinci to dávno vědí a jsou na Rusa zvyklí.....nic jiného ani neznají.
Tak co zase kalíte vodu, básníku Špíno.......n-tssss.

Co chcete jome po synovi

Co chcete jome po synovi zaslouženého komunisty, jak včera konečně vyšlo na svět boží od samého Kajana na NP. Výchova komunistická, vzdělání žádné, kdo ho měl vyzbrojit pro přijetí demokratického vidění světa? Odtud jeho "A hotovo", žvanění bez ověření si faktů, napoleonská domýšlivost. Poté co tatíka, který od komnunistů dostal pozemky a za vděk jim sloužil, zavřeli (2x) již po Stalinově komunismu a nikdo neví za co, synek již nestačil si vybudovat komunistickou kariéru a tak se stal odpůrcem komunistů.
Divíte se, že Estonce, Litevce, Lotyše, Ukrajince, Čechy, Poláky , Rusy hází do jednoho pytle? Nějaká historie, atmosféra doby, situace, to ho, pohrobka komunisty, nijak nezajímá. Nedostatek vzdělání, či obecného přehledu se nedá ničím nahradit. Jen žvaněním kamuflovat neznalost.

Tak proč jste to psal na NP

Tak proč jste to psal na NP ve čtvrtek nebo v pátek, že Váš otec byl komunista? Já bych si to nevymyslel. Problém je, že jsem se to pokoušel ještě ověřit, ale nějak se mi starší diskuzi na NP vyvolat nedaří. Pokud jsem se nějak spletl, čemuž by odpovídalo Vaše rozhořčení a nemohu to prokázat, bude správné, když se pokusím o omluvu, protože nemám v oblibě někoho neprávem pomlouvat. Pokud máte k dispozici Vaši diskuzi na NP ve čtvrtek či v páterk, zkuste se podívat na obsah Vašich diskuzí zdanedošlo přeřeknutí.. Ještě jednou, přijměte moji omluvu.

Už jsem to objevil k čl.Ruská

Už jsem to objevil k čl.Ruská lež,pá/08/08 v 15.12h: Kajan : "Jome.....Vy ale nepochopíte.... MNĚ, SYNOVI KOMUNISTY mordovaného a okradeného ..." jsem chybně pochopil smysl vyjádření, roli asi hraje správně užitá čárka. MNĚ SYNOVI,KOMUNISTY...."

Zase blbě. Kurňa, Gardnes,

Zase blbě.

Kurňa, Gardnes, zvolte si jiného tlumočníka z češtiny do češtiny.

Aby si gospodin

Aby si gospodin Vševeček-Donašečkin nepřisadil.

Samá voda, Karlíku, jak ta

Samá voda, Karlíku, jak ta jedle. Když už tak spolu pěkně besedujeme, musím vám sdělit, že do projektů, na kterých jsem v době nesvobody pracoval a spolupracoval, nepronikl jediný agent StB, a ne že by se nesnažili. A jednoho takového, kterého mi svými megalomanskými pindy silně připomínáte, jsem před nějakými třiceti léty vyfackoval z hospody. Nebyl to Kosma, ale Paris. Mám na to svědky. Inu, mladost radost!

Všude opravdu nebyli, prd o

Všude opravdu nebyli, prd o tom víte. Váš strach má, zdá se, dodnes velké oči. Howgh.

Karlíka se na vysvětlení

Karlíka se na vysvětlení některých nejasných skutečností tady před časem ptal už mig, ale schytal to od vrbenského slušňáka podobně jako vy. Že je Karlík bolševický mentál, o tom ovšem žádná.

Co byl rok 1945, o tom vím

Co byl rok 1945, o tom vím dobře, nemějte starost.
Takhle se vás někdy v dubnu ptal Mig:
"Karle Janyško alias Kajane, před jistým časem jste zde na stránkách uváděl kromě jiného, že Váš otec byl kulak. Zaslechl jsem, že to nebyla tak docela pravda. Ale znáte lidi. Můžete tuhle informaci o svém otci potvrdit, případně rozvést ?"
Zahrnul jste ho vodopádem sprostot, ale z vašich odpovědí vyplynulo, že tatík v podstatě žádný kulak nebyl. Což neříká nic o tom, že to byl dobrý nebo zlý člověk, jenom to, že to máte všechno v hlavě pomotané. Ale to je jedno, Každopádně se z vás musí otec obracet v hrobě, neboť jste omezené vulgární hovado.

Máte nějakého blbého

Máte nějakého blbého tlumočníka z češtiny do češtiny, Gardnes.

(ta omluva je moderního postdemokraticko - U.I. typu: Musel jsem ho potom zabít, udal by mě, promiňte, omluvil se pedofil)

***

***

Navazuji na mm nudli níže,

Navazuji na mm nudli níže, kde nasázel známý osvětář zeolit jednu ze svých fantasmagorií, opět bez potřebných argumentů : " Západ, hlavně USA vmanévrovaly Ukrajinu do situace, kdy všechna řešení byla a jsou stejně špatná.Bunga,bunga!"
Hrozně rád bych se dozvěděl, jak tuto tézi má podepřenou fakty, jak se to těm zpropadeným USA podařilo vmanévrovat statisíce lidí na Majdan, zvolit nového prezidenta v 1.kole 3/5 hlasů, vypěstovat v Ukrajincích odpor ke všemu ruskému i v dobách, kdy USA pěstovaly politiku izolacionismu,tj. 20.a 30.letech minulého století a od té doby tento fenomén na vztahu Ukrajinců k Rusům se nezměnil?
Další zajímavost spočívá v záhadě, proč by to ti hnusní Američané dělali? Základny na hranicích soupeře se už dávno s moderní stratégií nenosí, žádné surovinové zásoby tam nejsou, trh k odbytu zanedbatelný, ekonomicky zcela nezajímavé, co je však jisté, pak jen očekávaná podpora chudého ukrajinského lidu.
Tak mistře, jak se manévr zpropadených USA uskutečnil a proč byl učiněn? Děkuji. Jen sem nechoďte s Vyhnalíkem.

Vycházím z tezí IVK, které

Vycházím z tezí IVK, které paní Dědečková moudře umístila na horní liště: K SITUACI NA UKRAJINĚ. Vzhledem k tomu, že jak známo se prezident Václav Klaus nemýlí, jsem optimista v obhájení mých názorů na konci roku. Ovšem může přijít po Volodymyrovi nějaká další bezejmenná "černá labuť" a všechno může být jinak. Jak říkal Orbán, všechno je možné...

Poznámka: Vyvážená kombinace ŽENŠENOVÉHO EXTRAKTU G115 a dalších léčivých látek je k nezaplacení. Ani těch 800 Kč za ty tobolky nelituji. Mám nervy jako ze železa. :-))

Dělám si pořádek na liště,

Dělám si pořádek na liště, našel jsem tam pohled finské historičky ohledně záboru Krymu. To je Váš argument/klacek vůči RF a ten nejsilnější.
===================
Ovšem..."Když jediná supervelmoc v posledních 20 letech lhala a porušovala mezinárodní právo, vměšovala se ve věci jiných zemí s katastrofickými důsledky pro ty země, pak není divu, že se někdo už ani nediví, když si Rusko porušilo mezinárodní právo a uzmulo si Krym," napsala Veronika Sušová-Salminen, historička žijící ve Finsku, na svém facebookovém profilu. /http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/co-kdyz-to-nebyl-putin/

I bez dělání pořádku na liště

I bez dělání pořádku na liště vím, že jste nijak nevysvětlil trvale omílaný názor, jak USA donutily ukrajince k mnohadenním statisícovým návštěvám na Majdanu, k volbě Porošenka v 1.kole, ke schválení porevoluční vlády starým parlamentem a hlavně proč USA manévrovaly do zlé pro ně pozice. I to, že nerozlišujete podmínky pro konání revoluce v Polsku, v Praze, v Kyjevě a někde v Káhiře. Pro Vás prostě dobrá revoluce neexistuje.

dobrá revoluce....proBoha co

dobrá revoluce....proBoha co to je za termín???? Každá revoluce je stejná....dobří proti těm zlým. Je jen otázka, kdo jsou ti dobří......n-tssss. ( Gardnesi fixujte to...)

n-tssssssss

n-tssssssss !!???!......)

Zase si upšoukl. Ólalaá...

Ke Gardnesovým otázkám: 1)

Ke Gardnesovým otázkám:

1) Mnohadenní statisícové návštěvy na Majdanu -- neprokázané. Jednou nebo dvakrát se tam možná sešly statisíce, asi jako když lump Svěrák dostal na Václavák stotisíc blbečků v době televizní rebelie. Zbývající dny na Majdanu mohlo být těch pošuků mnohem méně, ale za hodnotné sliby. ////

2) Volba Porošenka v 1.kole -- Na tom přece vůbec nezáleží. První nebo druhé kolo, Porošenko nebo jiný lump v žoldu Brusele, a co má bejt? ////

3) Schválení porevoluční vlády starým parlamentem -- Že by za to mohli ti majdanští samopalníci s volným přístupem do parlamentu? ////

4) Hlavně proč USA manévrovaly do zlé pro ně pozice. -- Elementární, drahý Watsone. Protože Obama a jeho spolek zahraničněpolitických neználků. ////

ad 4) Však už sem Barack

ad 4) Však už sem Barack Muhammad Obáma nasazuje svého nového globálního strategického poradce do funkce ambassadora.

Libuš: Ten starej neudělal byznys, ten novej posere zbytek.

___________________________________________________________________________________